h soubory v /usr/include

Dan Ohnesorg, admin on power dan na feld.cvut.cz
Středa Listopad 26 10:43:16 CET 1997

On 26 Nov 97 at 10:22, Jakub Jelinek wrote:

> Otazka je, co znamena "rozesly verze". Takove
> gcc -E muze mnohe napovedet a konkretni problemy
Dekuji vsem, a protoze kazdeho zajima co to
znamena, tak tedy tolik, ted ale nevim, jestli
budu tu hlasku citovat presne

funkce x(bylo jich tak15) redefined in
/usr/include/linux/blabla.h, previously defined in
/usr/inclide/blabla.h,
every duplicate definition repotred only once.
exiting error code 1

Ten link /usr/include/linux do
/usr/src/linux/include byl OK. Celkem me to dost
prekvapilo, porotoze predtim jsem mel jadro
2.1.59, a zadne problemy s prekladem nikdy
nebyly. Jenze to jadro nebylo az tak stabilni,
jak bych si predstavoval a neresilo problemy s
ultrastor radicem, jak mi jeho autor sliboval, tak
jsem se radeji vratil k 2.0.32, jenze v tu chvili
zacalo mysql pri startu "corovat" tak jsem si
rekl, nevadi zas ho prelozim a skoncilo to takle.

dik
dan
DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Uz je to tak.
Nekteri lide se uzaviraji do sve veze z voloviny.