Jak zapnout xferlog

Robert Hanzlík robi na codalan.cz
Středa Listopad 26 10:55:12 CET 1997

Zdravim.
>  spustil jsem si novy ftpd (wu.ftpd.2.4.15-BETA) a nechce logovat do
> xferlog. Ac volan s parametry -Li, coz pry ma logovat do xferlogu,
> pokud neni jinak receno v ftpaccess. Ten vsak neni zapnuty.
> V teto chvili mi to vsechno posila pres syslogd do messages.
> Nevite nekdo nahodou, co s tim ?

Dle meho vede nejjednodussi cesta pres nastaveni "log transfers
anonymous,real inbound,outbound" v ftpaccess souboru a spousteni ftpd z
inetd pres wu.ftpd -a -l. Tim se dosahne chovani na 99% podobneho
staremu WUcku.
Samozrejme ze anonymous a real musite zamenit za prave ty svoje typy.

S pozdravem
                      Robi

Robert Hanzlik - redakce Sveta Namodro - http://svet.namodro.cz/