nastaveni ceskych locales

Pavel Voch voch na econ.muni.cz
Středa Listopad 26 12:24:12 CET 1997

On Tue, 25 Nov 1997, Honza Pazdziora wrote:

> Nekde mi tam chybi bod vytvoreni vlastnich locales. To v adresari
> /usr/share/i18n jsou zdrojove definice, v /usr/share/locale pak
> vlastni locales, podle nichz se (v idealnim pripade) budou programy
> chovat. Vy musite ty locales vygenerovat ze zdrojovych definic. Jak to
> udelat popisuje soubor Intro v baliku WG-15, zkracene se da rici:
>
> cd /usr/share/locale
> localedef -i /usr/share/nls/locale/cs_CZ \
> 	-f /usr/share/nls/charmaps/ISO_8859-1:1987 ./cs_CZ

Dekuji za radu, mezi radky to bylo i CzechHOWTO (,,...dale se ridte pokyny
z jednotlivych baliku...``). Mozna by bylo lepsi to tam popsat vice
explicitne. (Udelej: 1) 2) 3) ...). To pro pana Michla (resp. autora teto
casti CzechHOWTO).

Pouzil jsem vami navrzeny postup s tim rozdilem, ze bylo treba pouzit
ISO_8859-2:1987. Predpokladam, ze slo o preklep. Jinak to vypisovalo
spoustu chybovych hlaseni o neznamych znacich. S touto mapou to psalo uz
jen dve chyby, kterych jsem se zbavil upravou cs_CZ.

Nicmene. Stale to nefunguje :-(

Ma nekdo nejake dalsi napady?

                                                       Pavel Voch