Prepinani mezi aplikacemi v X-woknech

Alexandr Malusek malusek na hroch.ujf.cas.cz
Středa Listopad 26 16:08:19 CET 1997

mrad5447 na menza.mff.cuni.cz (Michal Rada) writes:

>   No jo, ale koukal jsem do veskerych nastaveni, a tam je Style
> "ClickToFocus" nastaven vsude! Proc to tedy podle toho nefunfuje?

Je dobre si uvedomit, ze pokud nenapisete, jaky window manager
pouzivate, ... pak tezko muzete ocekavat odpoved, ktera Vas problem
vyresi.

V pripade fvwm95-2 a "TheNextLevel" je toto chovani ovlivneno
od(za)komentovanim radku
#define(`FOCUS_FOLLOWS_POINTER')
v souboru $HOME/.fvwm2rc.defines

--