nechodi mi export disku na jine masiny v siti

Pavel JANIK ml. Pavel.JANIK na inet.cz
Středa Listopad 26 16:36:18 CET 1997

   > Posilam to sem jeste jednou. Na prvni vyzvu jste mi nikdo neodpovedel a ja
   > zatim na nic noveho, co s tim je neprisel. Tak jestli je tu nekdo novy
   > prihlaseny treba bude vedet.

... jestli to nebude tim, ze mame k dispozici malo informaci :-)

   > Pokud nastartuji /etc/rc.d/init.d/nfs start, tak napise, ze je rozbiha:
   > Starting NFS services: rpc.mountd rpc.nfsd
   > ale pak ty daemoni hned zmiznou.

Zkuste se podivat do tech skriptu, co delaji. Zkuste postupne delat
to, co delaji ony skripty. Pokud nenaleznete duvod, proc to nejde,
zkuste spoustene programy spoustet jednotlive. Pokud ani to nepovede k
ceste, zkuste precist mountd(8) a nfs(8) a spustit oba demony s
debuggingem. Porad se pritom divejte do /var/log/messages
(napr. pomoci prikazu tail -f /var/log/messages). Pokud budete mit
neustale problemy, napiste vice informaci - tedy napr. distribuci,
verzi jadra, lokalni upravy, konf. soubor /etc/sysconfig/network...

Jeste nekolik dotazu, ktere byste mohl odpovedet - co vypise prikaz
rpm -Vfv /usr/sbin/rpc.mountd ? Existuje /etc/exports a vsichni
spousteni demoni?

--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz