CD-R HP 4021 (pokrok)

Michal "Bear" Lindner bear na mystique.sk
Středa Listopad 26 22:11:09 CET 1997

> Jinak k veci.
>
> Zjistil jsem ze pokud prelozite podporu pro SCSI jako moduly a zavedete jej
> pomoci INSMOD tak se vypalovacka zacne chovat uplne jinak! Lze ji pouzivat
> jako normalni CD-ROM. (pokud je SCSI v jadre primo tak ani necte CD-ROMy)
S advansysom co bol k tomu dodavany mi to blblo, pokial som bol v niecom
vyssom ako 640x480x16 color(VGA) bez ohladu na to, ci to bol linux, dos,
win3.11, alebo dokonca 95(pokusna instalacia - chcel som si byt naistom)
Viem, ze to s VGA nesuvisi, ale na PeCi som uz zazil fselico:-(

> Pri pokusu o vypaleni nebo cteni vice jak 20MB zacne opet vypisovat chybove
> hlasky.
Mne cita v pohode.

> Dival jsem se take do zdrojaku radice AdvanSys (mam ABP5140) a je tam zminka
> nejakych zmen k HP 4020, bohuzel jsem nepochopil co stim.
>
> S pozdravem Snek ;-)
>
> ################
> chybove hlasky
> ################
>
> scsi0 : AdvanSys SCSI 2.0: ISA PnP 16 CDB: BIOS C800, IO 110-11F, IRQ 12, DMA 7
> scsi : 1 host.
> Vendor: HP        Model: C4324/C4325       Rev: 1.25
Vendor: HP        Model: C4324/C4325       Rev: 1.27

 Co tak updatovat firmware?
V tom starom to nraj nefungovalo ani pod NT (btw, asi ani ten moj nie je
najnovsi)

bye,
 Bear

P.S.- Ten RS/6000 222 sa mi podarilo zosietovat ( pozical som si
transeiver), ale nemam nanho nic. Keby nic ine, tak by sa mi hodil aspon C
compiler, aby som tam mohol rozbehat nejake zakladne veci. Gcc by bolo asi
idealne, ale nepodarilo sa mi zistit co to ma za CPU:-( Ak by sa Ti to
podarilo zistit, tak mi daj plz vediet. Thanx