Linux na SGI Indy

Marek Fikera fikera na informatics.muni.cz
Čtvrtek Listopad 27 00:18:41 CET 1997

V poslednim dopise Michael Mraka pise :
> [...]

Nepodarilo se mi zkompilovat funkcni jadro :

pyrrha.fi.muni.cz-/tftpboot>file vmlinux.sgi
vmlinux.sgi: ELF 32-bit LSB executable, MIPS RS3000_BE - invalid byte order, version 1, statically linked, not stripped

> ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/linux/sgi/

> behem bootu spadlo na bus error (tusim)
> (R4000? mam dojem ze jelo jenom na R4600)
Ano jadro je pouze pro R4600.

> --mm                                                             Michael Mráka
>                                                      mailto:michael na fi.muni.cz
>                                                 http://www.fi.muni.cz/~michael

 Marek Fikera | mailto:fikera na fi.muni.cz | http://www.fi.muni.cz/~fikera/

 How do I run Crack under DOS/Win95?
 Reformat your hard-drive and install Linux, then try again.
 CAUTION: this process may lose data.
Key fingerprint = F45CD40B175C2D61  8A7AE2E43D4A5205