Voicemail na Linuxu

Egon Eckert egon na www.capitol.cz
Čtvrtek Listopad 27 12:24:32 CET 1997

Pavel Machek <pavel na Elf.mj.gts.cz> wrote:

: Asi jsem naivni, ale: Jaky je problem s beznym voice-modemem? Imo to
: melo sanci chodit docela slusne.

Je to off-topic, takze kratce : pekne pocteni o opravdovych voice-mail
systemech je na http://www.centraltech.com/howtobuy.html, kde doporucuji
predevsim bod 3. (odpovida presne na tvoji otazku), u nas jsem nasel 1
firmu, ktera se tim seriozne zabyva (vyvojem a prodejem vm systemu), bohuzel
jde jen o platformy DOS & Win32 - viz. http://www.citpraha.cz/voice.htm.

Tusim-li spravne, ze se znas s Martinem Maresem, dodam jeste tohle : mam s
jednim kamaradem 100 chuti ty ovladace (pro Dialogic) napsat / 'prepsat' z
pod AT&T Unixu. Ona ta karta je nechutne sofistikovana (je tam DSP, umi to
spoustu linek najednou...), ale kdyby s tim vyrobce pomohl (ty ovladace pro
Unix co uz ma prece musi bejt pouzitelny !)... Velmi zajimave cteni je i na
http://castor.estadistica.unam.mx/~linux-ayuda/0515.html - to by si meli u
Dialogicu precist ! (ve zkratce : "Only one thing prevents Linux from being
King in Telephony. Drivers.")

Egon