DOSEMU

vitek na hron.fei.tuke.sk vitek na hron.fei.tuke.sk
Čtvrtek Listopad 27 13:46:02 CET 1997

On Thu, 27 Nov 1997, Zdenek Habala wrote:

> Nainstaloval jsem si DOSEMU, abych nemusel vubec spoustet MS-DOS,
> protoze pouzivam ceskou databazi PC-FAND pod MS-DOS. Mam vsak problem s
> klavesnici, i kdyz z linuxu spustim DOS -k ( raw keyboard ), tak se mi
> kdyz pisi macka shift, nekdy zustava zmacknuty CTRL. Jde s tim neco
> udelat ?

Myslim, ze uz to tu raz bolo ....

V /etc/dosemu/conf  (resp. kde je konfiguracny subor ku dosemu)
treba dat:

keyboard {  layout us  keybint on  rawkeyboard on  }

Ja to mam takto nastavene a funguje to ...

						Lubos V.