Voice(fax)modemy

Lukas Kumpera XKUMPERA na feld.cvut.cz
Čtvrtek Listopad 27 19:11:10 CET 1997

Pratele,

chtel bych od vas poradit s nasledujicim problemem: Jak asi vite,
jsou voice(fax)modemy, ktere jsou schopny po urcite dobe zacit chrlit
data na harddisk. Zatim se mi ani nepodarilo zjistit, v jakem
formatu (udajne to neni jednoduchych 8kHz x 8bitu) a ani vyrobci cipu
to pry nezverejnuji - nevim, jeste jsem nenasel zadne informace. A
ted ten muj problem: Potrebuji tahle data misto na disk cpat do
Ethernetove site na nastavitelnou IP adresu (takove jakoby
telefonovani po siti - na druhem konci to totiz pujde do sluchatek a
zaroven tam bude moct nekdo mluvit do mikrofonu. Je to vlastne
telefonovani po siti s tim rozdilem, ze na jednom konci je
voicemodem). Takova je tedy moje idea. Nevite, jestli uz nekdo a jak
resil stejny|podobny problem? Hodil by se mi nazev pouziteho softu
(freeware ma samozrejme prednost) nebo alespon ten format dat, co
lezou z tech modemu.

Dik za kazdou informaci. Odpovedi prosim primo na moji Email adresu,
at nezatezujeme konferenci.

Preji prijemny zbytek dne.

                                                 Lukas Kumpera