Voice modemy

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Listopad 27 21:44:56 CET 1997

Sorry, mail osobne nejak neprosel, tak to posilam do listu:
***

AhoJ!

>: Asi jsem naivni, ale: Jaky je problem s beznym voice-modemem? Imo to
>: melo sanci chodit docela slusne.
>
>Je to off-topic, takze kratce : pekne pocteni o opravdovych voice-mail
>systemech je na http://www.centraltech.com/howtobuy.html, kde doporucuji
>predevsim bod 3. (odpovida presne na tvoji otazku), u nas jsem nasel

No. V bodu 3 jsou podbody 1. a 2. irelevantni - odkazovat se na to ze
neni mozne strukturovat menu je blbost.

Ta namitka s detekci zvednuti - no myslim ze i to byva (vetsinou
neuspesne) reseno: Je to slystet na tonech (t.j. modem muze v pohode
mit detekci vyzvaneciho tonu).

>firmu, ktera se tim seriozne zabyva (vyvojem a prodejem vm systemu), bohuzel
>jde jen o platformy DOS & Win32 - viz. http://www.citpraha.cz/voice.htm.
>
>Tusim-li spravne, ze se znas s Martinem Maresem, dodam jeste tohle :
>mam s

Jo, tusis.

>jednim kamaradem 100 chuti ty ovladace (pro Dialogic) napsat / 'prepsat' z
>pod AT&T Unixu. Ona ta karta je nechutne sofistikovana (je tam DSP, umi to
>spoustu linek najednou...), ale kdyby s tim vyrobce pomohl (ty
ovladace pro

BTW kolik takova karta stoji? Jestli > 3000*pocet linek, tak to IMO
nestoji za to ;-). Jinak: S podporou od dialogicu nebo se zdrojaky
driveru je to hracka (t.j. neco jako do tydne funkcni). Bez nich to
bude o dost horsi.

>Unix co uz ma prece musi bejt pouzitelny !)... Velmi zajimave cteni je i na
>http://castor.estadistica.unam.mx/~linux-ayuda/0515.html - to by si meli u
>Dialogicu precist ! (ve zkratce : "Only one thing prevents Linux from being
>King in Telephony. Drivers.")

								Pavel

This is my little buggy signature...				Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+

--VAA27024.880662242/atrey.karlin.mff.cuni.cz--

-----End of forwarded message-----