zvukovka Sound Vision 510P

Pavel Krbec jun. krbecjun na dec59.ruk.cuni.cz
Čtvrtek Listopad 27 23:09:03 CET 1997

Dobry den,
nainstaloval jsem si do linuxu (jadro 2.0.30) zvukovku  Sound Vision 510P.
rochodil jsem ji jako MSS/WSS kompatibilni. Funguje OK. Jediny problem je ze
pri zavadeni zvukoveho driveru (at uz je natvrdo v jadre nebo v modulu) mi
to hodi
 [IRQ Conflict?]<MSS audio codec (CS4231)> at 0x534 irq 7 dma 0,0
mam pocit, ze by to mohlo byt zakompilovanou podporou scsi ( mam paralelni
zipku - scsi podporu v jadre, ppa mam jako modul) v jadre. Nevite nekdo neco
vic? Zkousel jsem prohazovat zvukovku na  IRQ 9, 10, 11 a chovala se mrska
stejne. Podle me jsou ta preruseni volna. Podle cat /proc/interrupts taky.

Diky za nejake rady Pavel Krbec

P.S.Zvokovka zvuka dobre - jen ta hlaska se mi nelibi