Presmerovani vystupu syslogd na jiny pocitac

Pátek Listopad 28 10:33:30 CET 1997

On Fri, 28 Nov 1997, Martin Prosek wrote:

> Chtel bych mit moznost sledovat vypisy syslogu na jinem pocitaci. Situaci
co takhle se nalogovat na ten stroj a dat neco na zpusob
tail -f /var/log/messages :)

> komplikuje to, ze na cilovem pocitaci bezi windows a nelze na nej tedy
> presmerovat port syslogu (o moznosti prijmu hlaseni po siti jsem se docetl
> v manualovych strankach syslogu).
lze, ale je na to potreba program imitujici syslogd

> Jako jednu moznost vidim konfigurovat syslog tak aby zapisoval na
> virtualni terminal (napr. /dev/ttypf), ktery si pripojim telnetem. Nevim
> ale jak odstranit hlasky I/O error pri zapisu na nezinicializovany terminal
> a jak si pri pripojovani telnetem nastavit spravny terminal.
to asi nepujde

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)
          [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]