Otazka ohledne httpd

Pátek Listopad 28 13:34:13 CET 1997

On Fri, 28 Nov 1997, Jakub Jelinek wrote:

> Nerozumim, proc nestaci
> drwxr-x--- uzivatel httpd
>
> a behat httpd ve skupine httpd.

Motto: Udelat cokoliv blbuvzdornym je nemozne, protoze blbci jsou ohromne
vynalezavi! (Murphyho zakony)

Jakube, tohle ti muze fungovat na sunsite, kde nejsou, no rekneme zvidavi,
uzivatele. Ale na normalnim stroji driv nebo pozdeji nekoho napadne chgrp
mojegrupa ~/public_html eventualne rm -rf ~/public_html; mkdir
~/public_html. A trapdoor sklapnul a nasleduje mail spravci. Az jich
obdrzis par desitek tak prijdes na to ze to prvni reseni je lepsi. Ja ho
pouzivam na firemnim WWW serveru uz asi rok a funguje uplne v pohode.
(Linux+Apache, of course :-) ) A je tam pekna radka uzivatelu.

Leos Bitto