Linux friendly distributor PC

Petr Herman Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Pátek Listopad 28 21:43:33 CET 1997

Yenyia me asi prizabije, ale uz jsem grogy a nevim jak dal:

Potrebuju koupit nejake PC, cely den brouzdam po Inetu,
ale snad vsichni distributori se zblaznili a maji sve katalogy
ve formatu .XLS Jednak se mi z toho dela spatne, jednak si
v tomhle formatu moc nepoctu.

Nechci zneuzivat konferu pro reklamu, muzete mi kdyz tak soukrome
poslat odkaz na nejakeho distributora, ktery apriori nepredpoklada,
ze kvuli jeho zlatym ocim budu mit nainstalovany produkty M$?

(V krajnim pripade odkaz na neco, cim se da ten .XLS format prohlizet.)

Jeste jednou se moc omlouvam,
	Pert Herman