povidani o instalaci RedHatu Mustang

Leo Hadacz hadacz na math.muni.cz
Neděle Listopad 30 22:17:27 CET 1997

Nazdarek,

tak se mi podarilo rozbehnout RedHat 4.9.1, alias Mustang. Jestli to nekoho
zajima, napsal jsem par veci, ktere jsem musel udelat tak nejak navic, nebo
ktere se mi nelibi:

1. Musel jsem rekompilovat ssh, protoze to nejelo, ale zadnej problem:
stacilo rebuildnout src.rpm.

2. Nefungoval automounter. Jeho verse amd-920824upl102-8 v Mustangu je uplne
stejna, jako v Biltmoru (4.2). Nicmene kdyz jsem preinstaloval tu versi z
Biltmoru, tak to jelo.

3. Dale nefungovali programy emacs, fvwm95-2, xearth, tedy vsechny, co
pouzivaji knihovnu libXext.so.6.3. Nelze nalest jakejsi symbol. Stacilo tuto
knihovnu preplacnout z Biltmoru.

4. Dale nejsem zcela spokojen s editorem joe. Vetsinou funguje, ale kdyz se
pomoci su nebo ssh prepnu v Xech na roota, vypada to, jako by byl spatne
nastavenej termcap. Ale tim to zrejme neni, protoze napr. elm nebo mc
funguje dobre. Nepomaha ani (prikaz) reset, ani eval `resize`. Nevim cim to
je. Opet ale stacilo preplacnout binarku joa ze starsi distribuce.

5. Kdyz si v mc nactu nejakej rpm soubor, nevypisujou se takovy ty
informace, jako DESCRIPTION, RELEASE apod. Jen obsah archivu. Pritom .mc.ext
pouzivam stejnej, jako driv.

6. Bohuzel mi nefunguje ceska klavesnice s pouzitim Xkb. Pri instalaci jsem
postupoval stejne (aspon doufam) jako v Biltmoru s XFree86-3.3.1, kde to
jelo. Pri spusteni Xu se mj. vypisuje:

XFree86 Version 3.3.1 / X Window System
(protocol Version 11, revision 0, vendor release 6300)
Release Date: August 4 1997
	If the server is older than 6-12 months, or if your card is newer
	than the above date, look for a newer version before reporting
	problems.  (see http://www.XFree86.Org/FAQ)
Operating System: Linux 2.0.31 i686 [ELF]
Configured drivers:
  S3: accelerated server for S3 graphics adaptors (Patchlevel 0)
      newmmio, mmio_928, s3_generic
(using VT number 8)

[.....]

The XKEYBOARD keymap compiler (xkbcomp) reports:
> Error:            Identifier "AltGr" of type int is unknown
> Error:            The symbol interpretation virtualModifier field must be a virtual modifier
>                   Ignoring illegal assignment in Mode_switch+AnyOfOrNone(all)
expected keysym, got il2_uacute: line 162 of czsk
expected keysym, got il2_uacute: line 223 of czsk
expected keysym, got il2_yacute: line 331 of czsk
expected keysym, got il2_aacute: line 335 of czsk
expected keysym, got il2_iacute: line 339 of czsk
expected keysym, got il2_eacute: line 343 of czsk
expected keysym, got il2_yacute: line 383 of czsk
expected keysym, got il2_aacute: line 387 of czsk
expected keysym, got il2_iacute: line 391 of czsk
expected keysym, got il2_eacute: line 395 of czsk
expected keysym, got il2_yacute: line 434 of czsk
expected keysym, got il2_aacute: line 438 of czsk
expected keysym, got il2_iacute: line 442 of czsk
expected keysym, got il2_eacute: line 446 of czsk
expected keysym, got il2_yacute: line 486 of czsk
expected keysym, got il2_aacute: line 490 of czsk
expected keysym, got il2_iacute: line 494 of czsk
expected keysym, got il2_eacute: line 498 of czsk
Errors from xkbcomp are not fatal to the X server

A scroll-lock samozrejme nejede. Pritom verse XFree86 je stejna. Je mozne,
ze jsem nekde udelal chybu. Je zde nekdo, komu to funguje?

Jinak to vypada velice dobre. Zatim mi bezne veci fungujou.

Leo

--

 _                 _    _     hadacz na math.muni.cz
www: http://www.math.muni.cz/~hadacz/