povidani o instalaci RedHatu Mustang

Leo Hadacz hadacz na math.muni.cz
Neděle Listopad 30 22:54:30 CET 1997

Leos Bitto pise:

> Nevypada to nahodou tak ze kurzor si po obrazovce skace jak ho zrovna
> napadne? To se mi u RH 4.2 stava taky!

Ne, vypada to tak, ze se na obrazovku (tedy do xtermu) vylije vic textu, nez
kolik se tam vejde, cimz zmizi horni lista. Vypisuje se ale napr. aktualni
pozice kurzoru. Kurzorem lze pohybovat libovolne, ale jak se zajede na spodni
okraj, text souboru se neroluje. Kurzor zustava na miste. Kdyz stiskavam
sipecku nahoru, kurzor se zacne pohybovat az tehdy, kdy je skutecne na
zobrazene casti textu.

Leo

--

 _                 _    _     hadacz na math.muni.cz
www: http://www.math.muni.cz/~hadacz/