jeste geometrie disku

Jan Polak xpolak na informatics.muni.cz
Středa Říjen 1 09:20:34 CEST 1997

Dzon wrote:

> ahoj,
> bohuzel jsem nerozchodil to vnuteni geometrie disku, reknete prosim co
> delam spatne... jinak ten disk je na secondary masterovi, v SETUPu typ 17,
> cili 40 MB

Cela ta sekce disk=...  je podle me, pokud mas pouze IDE disky,
zbytecna. Doma to mam udelano podobne. Nepopisu to ted asi uplne presne,
ale melo by stacit dat do append (coz nemusi byt v sekci image=...)
napriklad
append="hdb=C1,H1,S1 hdc=C2,H2,S3 hdd=cdrom"
(poradim C,H,S si nejsem uplne jisty)

--
S pozdravem

OBALEX Znojmo, a.s.                 http://www.obalex.cz