vypnuti bez shut-downu

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Říjen 1 12:48:01 CEST 1997

> /* This is the actual bdflush daemon itself. It used to be started from
>  * the syscall above, but now we launch it ourselves internally with
>  * kernel_thread(...)  directly after the first thread in init/main.c */
>
> (v "ps ax" hledejte "kflushd")

Jo. A vis co dela? Ja ten kod myslim cetl (nejaky cas spatky). kflushd
pouze flushuje writeback *pokud mas celou pamet plnou writebackovych
dat*. Jinymi slovy za beznyho provozu se vubec neuplatni. (A rozhodne
za vas nevyleje buffery po 30-ti sekundach).

Tohle uz by se skoro melo napsat do nejakyho readmecka...

								Pavel

This is my little buggy signature...				Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+