Emulace threadu

Pavel SKŘIVAN pavel.skrivan na czech-tv.cz
Středa Říjen 1 16:04:56 CEST 1997

	To chapu, ale funkce ovladani threadu jsou zakladni funkce operacniho
systemu. Pokud si chcete delat vlastni thready, pak to skoro vypada na
vlastni operacni system. Ja jeden vlastni shodou okolnosti mam, takze mam
tuseni o cem mluvim (je multithread a je trvale v provozu), ale ne Linux
like a ne v C.
	To, na co se ptate totiz napr. u Intelu znamena praci s globalnimi a
lokalnimi tabulkami a.j., coz delate m.j. v ringu 0 a ne v C. Nepochybuji
samozrejme, ze se dana vec da udelat, ale pokud se Vam to podari, pak bych
si od Vas v zadnem pripade Vas vyrobek nekoupil a nedovolil bych, aby jste
ho nekde zapojil do provozu, pokud by se tento tykal mne. Ono totiz vyrazne
snizite bezpecnost operacniho systemu, je uplne jedno, jak se jmenuje, a
take zajistite kompatibilitu Vasi prace jen a pouze s jednou danou verzi
operacniho systemu. Takova reseni ja nazyvam nesystemova a nepodporuji je
nikde, protoze znamenaji pouze nestesti.
	Presto Vam preji hodne stesti ve Vasem usili.

				Pavel SKRIVAN

Vojtech Filip <vojta na mail.kolej.mff.cuni.cz> píše v článku
<34322BEF.21357DFD na mail.kolej.mff.cuni.cz>?