Unix braindamage (/dev/tty vs. /dev/console vs. /dev/ttyX)

Pavel Machek pavel na Elf.mj.gts.cz
Středa Říjen 1 21:49:17 CEST 1997

Ahoj!

Chtel bych se zeptat - ma nekdo prehled o tom jak funguje /dev/tty?
Jsem nalogovan na konzoli 8:

$ { echo "ahoj" > /dev/tty } < /dev/tty1 > /dev/tty1 2> /dev/tty1
ahoj
$

Coz se mi vubec ale vubec nelibi. Onen proces echo jaksi vidi trochu
daleko ze sveho okoli. (A jeste horsi je, ze kdyz nebezi gettyna a
tohle se provede, skonci to s hlaskou

bash: /dev/tty: No such device or address

. Takze bych se chtel zeptat co s tim (bez toho abych pustil
gettynu).

[Puvodni cil je po haltu systemu zobrazit pomoci zgv obrazek koni s
napisem 'Vypni mne!' - coz muze byt mozna diskutabilni, ale tohle by
jit melo...]
								Pavel

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).