inicializace tty0? pri bootu

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Čtvrtek Říjen 2 13:19:43 CEST 1997

>Jak je videt z toho logu, tak jak COM2 (tty01) tak COM4 (tty03) pouzivaji
>IRQ 3. Takze zaroven vam stejne nebudou poradne fungovat. V tom pripade

Ach jo, ja jsem vam nerekl zrejme zasadni vec - ten stroj ma jenom 2
seriove porty. Takze to irq 3 je v poradku - on je to totiz
neustale ten samy port, ale jednou se tvari ze je tty01 a jednou tty03.
A to je to co me toci :-).

>asi potrebujete aby pokazde fungovaly COM1 a COM2, COM4 aby byl vypnuty.
>Toho se docili temito prikazy pri bootovani:
[...]

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael na fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael