Thready v linuxu

Matus Uhlar uhlar na .ke.sanet.sk
Čtvrtek Říjen 2 14:13:17 CEST 1997

In cz.comp.linux was written by Pavel Kankovsky <peak na kerberos.troja.mff.cuni.cz>:
->   (jinak jsou thready jen draha hracka pro programatory, co neumi psat
->   opravdovy event-driven kod a neumi pouzivat fork() :> )

myslim ze o tomto by sa dalo hadat ;-)
je sice fakt ze pomocou udalostami riadeneho programovania sa da urobit
vselico a fork() tiez nie je na zahodenie ale thready su nieco medzi tym, a
ked niekto potrebuje napisat nieco medzi tym, moze vyuzit thready pekne
efektivne :)

samozrejme, ked som cital o multithreadovosti v takych windows NT, bol tam
uvadzany priklad ktory by som ja osobne uviedol ako odradzujuci ale predsa
... :)
--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin of one server at SANET Kosice, Slovakia
 E-mail: Matus.Uhlar na tuke.sk ; WWW: http://ccsun.tuke.sk/users/uhlar