Netscape a prava souboru bookmark.html

Jan Prikryl prikryl na cg.tuwien.ac.at
Čtvrtek Říjen 2 17:23:55 CEST 1997

> Date: Thu, 2 Oct 1997 16:03:08 +0200 (MEST)
> From: "Pavel Lisy" <pali na tmapy.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: Netscape a prava souboru bookmark.html

> Nevim, jestli je to problem jen linuxove verze. Mam predstavu, ze
> bychom v ramci pocitacu mistni site sdileli bookmarky. Problem
> nastava v tom, ze tu mame nekolik uzivatelu, navic chci sdilet dany
> soubor pres sambu i uzivatelum ve Windows. Myslel jsem, ze kdyz
> nastavim vsem uzivalelum stejnou primarni skupinu a umask napr. 002
> tak to zafunguje. Ale netscape pri ulozeni nastavi prava rw-------.
> [...]

Netscape to dela tak vzdycky ... nepredpoklada, ze by bookmarks mel
mit moznost cist nekdo jiny nez uzivatel ;-)).

Jedina moznost, ktera mne napada, je zavest si valsni stranku s odkazy,
a mi nan ni v bookmarichc odkaz ...

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria