Netscape a prava souboru bookmark.html

Jan Kybic kybic na circhp.epfl.ch.epfl.ch
Čtvrtek Říjen 2 17:31:23 CEST 1997

>To nie je chyba, netscape sa snazi chranit sukromie uzivatelov. V tomto
>pre vsetkych v skupine si to neviem predstavit. Co sa stane, ak budu
>editovat bookmarks dvaja (alebo viac) uzivatelia sucasne. Myslim, ze sa
>zaznamenaju len zmeny toho, kto bookmarks ulozi posledny.

Samozrejme. Pouzivat jeden soubor pro vsechny, kdyz o tom
Netscape nevi, je nerozumne. A vasi uzivatele neco takoveho chteji?

Pokud snad ano, pak bych navrhoval vytvorit skript, ktery periodicky
(jednou za den) projde vsechny bookmark soubory vsech uzivatelu,
vyeliminuje redundance a z vysledku vytvori HTML stranku, ktera bude
vsem dostupna. (Neco v principu podobneho, i kdyz jen pro sebe ma na
sve strance (jestli se nepletu) Ondra Pech:
http://staff.vscht.cz/~pecho/netscape-bookmarks.html)

Obavam se ale, ze bez rucniho zasahu bude pravdepodobne vysledkem
slozeni mnoha takovych seznamu jen dlouhy, neprehledny seznam pro
vetsinu lidi neuzitecnych linku.

Ja delam neco podobneho rucne- vzdy, kdyz najdu neco zajimaveho na
WWW, pridam si to do bookmark souboru (~/.netscape/bookmarks.html).
Kdyz se bookmark soubor stane prilis velkym, rucne z nej vyhazu
nezajimave dotazy a ty (pro mne) zajimave pak pridam s pokud mozno
vystiznym nazvem do spravne kategorie do sveho souboru zajimavych
odkazu, ktery mam dostupny ze sve WWW stranky.

Honza

Jan Kybic <xkybic na sun.felk.cvut.cz>        (Muzete psat i s diakritikou)
http://cmp.felk.cvut.cz/~kybic/       tel. 42-2-301 88 26
For PGP key finger kybic na fu.felk.cvut.cz or see my WWW page.