Q: ifconfig route ..

Petr Sturc sturc na fzu.cz
Pátek Říjen 3 12:24:44 CEST 1997

  Dobry den,

 mam nasledujici problem s nastartovanim sitovani:
 SARAH LINUX (=RH)

 v /etc/sysconfig/network-scripts/ifup, kterej je volanej
 pri startu systemu  se dela ifconfig ethernetovsky karty.

 1.problem:  ifconfig se dozaduje modulu net-pf-5.
             (modprobe: Can't locate modul net-pf-5)
              Kde ho vzit? Jak ho nainstalovat?

 2.problem:  o kus dal se pridava

             route add default gw xxx.xxx.xxx.xxx

             coz ale zarve SIOCADDRT:Network unreachable,
             ciz padem se nedostanu nikam ze sve
             podsite. Kdyz ale zadam stejny povel route
             po zalogovani, vsechno se rozebehne OK.

 Pochopitelne se mi nechce tukat route.. po kazdem
 rebootu.
              Nevite nekdo co s tim je?

                              Predem dik

					PETR

|  Ing. PETR STURC                                          |
|  DEPT. OF MAGNETISM             tel. +420 2 6605-2705     |
|  INSTITUTE OF PHYSICS AV CR     tel. +420 2 6605-2108     |
|  NA SLOVANCE 2                  fax. +420 2 821227        |
|  CZ 180 40 PRAHA 8              E-mail: sturc na fzu.cz      |
|  CZECH REPUBLIC                 http://www.fzu.cz/~sturc/ |