SUMMARY: vice zvukovek v jednom stroji

Blackie blackie na zf.jcu.cz
Neděle Říjen 5 13:53:42 CEST 1997

Hi,

Kdysi jsem posilal mail, zda nekdo neprovozuje vice zvukovek v jednom
pocitaci. Nikdo se neozval, tak jsem to vyzkousel.

Mel jsem k dispozici nekolik karet Sound Blaster (AWE, AWE PnP, Vibra PnP)
Aby jich chodilo vic, asi nestaci OSS Lite, ale musi byt OSS full version.
Chodi mi dve i tri zvukovky dohromady, a to i mix klasickych/PnP.
Automaticka konfigurace OSS vesmes selhava, ale manualne se to da vyladit.
Jenom me zaskocil problem, ze nelze mit dve STEJNE PnP karty v boardu.
Ta druha nebyla detekovana uz na urovni BIOSu. Zajimalo by me, jestli je
to vlastnost/chyba PnP karet nabo chyba BIOSu (zkousel jsem dve 586 desky).

Zdravi

Blackie
<blackie na zf.jcu.cz>