Zacinam s Linuxem na siti

Pavel Just Pavel.Just na ais.cz
Pondělí Říjen 6 11:56:28 CEST 1997

On Sat, 4 Oct 1997, Martin Hinner wrote:

> [...]
> From: Martin Hinner <MARTIN na tdp.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na ais.cz>
> Subject: Zacinam s Linuxem na siti
>
> %subj, ale nechodi mi.
>
> V PC mam kartu smc8000, kernel ji ocividne nadetekuje, ale potom mi
> pise, ze network is unreachable (doufam, ze jsem to napsal spravne).
> Instaloval jsem slackware-3.0 (je to stary, ja vim), package N,
> v netconfigu jsem zadal potrebne udaje, uz nevim co s tim je. Rad
> bych se connectil na inet (mame pevnou linku), ale hlavne kvuli
> stahovani usenetu. Poradite nekdo zacatecnikovi??  Diky moc.
Zda se mi, ze nemate prelozene jadro s podporou karty smc8000.
"network is unreachable" pise proto, ze se snazite routovat ( smerovat)
na nedosazitelnou adresu a ta je nedosazitelna, protoze se nedostanete
pres kartu ven.
   Zkuste si prelozit nove jadro, ve kterem budete mit primou podporu
smc8000 karty. slackware-3.0 to umi.

                                             Pavel Just