mys v DOSEMU

Dzon dzon na writeme.com
Pondělí Říjen 6 13:51:33 CEST 1997

> Me funguje
> serial { mouse  com 1  device /dev/mouse }

Tak tohle MNE prave nefunguje. Resp. mysi driver zahlasi, ze nasel mys na
COM1, ve VC se mi objevi kurzor mysi, ale nereaguje.
Zajima me prave jestli je to podminene jeste necim jinym, napr. spustenym
gpm? popr. dalsi volbou v dosemu.conf [nastaveni portu?]?

                                                 -Dzon
                                            dzon na writeme.com
                                    http://www.4vision.cz/osoby/~dzon