Zmena real GID programu (shellu)

Pondělí Říjen 6 20:13:40 CEST 1997

> Ale na to abyste se dostal do skupiny jejimz jste clenem dle /etc/group
> rootovska prava nepotrebujete!

To ne, ale ten program (newgrp) potrebuje SUID root :-(

> Ano, pouze toto je duvod proc ma newgrp suid bit. Kdyby toto neumel, vubec
> by ho nepotreboval. [...]

Hmm, hezka idea, ale nefunguje (jsem clenem skupiny ppp):

pluto:~> newgrp ppp             <<< newgrp NENI SUID root :-(
setgid: Operation not permitted
> exit
pluto:~> newgrp ppp             <<< newgrp JE SUID root a povedlo se :-)
> exit
pluto:~>

                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution
                        See: http://www.spsselib.hiedu.cz/monkey/