Network number collision

Borek Lupomesky lupomesk na nella.ujep.cz
Úterý Říjen 7 10:47:07 CEST 1997

On 7 Oct 1997, Leos Bitto wrote:

> Takze reseni - nastavit "ipx_configure --auto_interface=off
> --auto_primary=off" a ipx nakonfigurovat natvrdo pouze na ty typy ramcu
> ktere skutecne pouzivate. Viz IPX-HOWTO.

   Jo, je to jasne. Ja netusil, ze RedHat pouziva autokonfiguraci (ja
normalne pouzivam zasadne pevne nastavovani IPX vrstvy). Ted se mi ale
nepodarilo najit, kde v RedHatu se IPX vlastne inicializuje... Tak jsem do
/etc/rc.d/rc.local nacpal ipx_configure --auto_interface=off a je
po legraci.

   Bye Borek

--

BOREK LUPOMESKY, network administrator
University of Jan Evangelista Purkyne, Usti nad Labem, Czech Republic