ztracene adresare

Vyhnalek Petr technik vyhnalek na alef.mpo.cz
Úterý Říjen 7 16:32:00 CEST 1997

Microsoft Mail v3.0 (MAPI 1.0 Transport) IPM.Microsoft Mail.Note
Od:  Vyhnalek Petr  technik
Komu:  linux
Predmet:  RE: ztracene adresare
Datum:  1997-10-07 16:33
Priorita:  3
Identifikator zpravy: AC76981A2E3FD111B5010020AFF06752
Identifikator konverzace: Re: ztracene adresare

tttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

> Dobry den,
>  nesetkal jste se nekdo s tim, ze Vam zniceho nic zmizi cely strom
> adresaru. Stalo se mi to jiz nekolikrat. Vzdy se mi to stalo na disku,
> ktery neni namontovan jako root.
> Na disku je od te doby adresar lost+found.
> Prosim poradte.
> Daji se ty data nejak obnovit?
> Nebo alespon jak tomu predejit.
> --
>     Petr

Predejit se tomu da tak, ze se nebude vypinat pocitac pomoci tlacitka
power,
ale
provede se predtim shutdown systemu.

Diky,
1 pocitac vypinam pouze shutdownem
2 o vypadek napajeni nemuze jit, protoze ten pocitac je na UPS (, ktera
je velka jako slusna skrin)

Adresar /lost+found se vytvori
vetsinou pri startu systemu, kdyz fsck najde na disku nejake bloky, na
ktere
neni
nikde odkaz. Ty data by se tam nekde mely najit.

jd