Problem se zvuk. kartou

Pavel HONZATKO honzatko na ure.cas.cz
Úterý Říjen 7 19:20:53 CEST 1997

mazouch wrote:

> S tim prvnim neporadim, rozchodit radio se mi ale povedlo. Program na
> vyzadani poslu (nebo patch), jde jen o par uprav. Mam to doma a z hlavy
> nevim kterej presne to je.
>                                                  Tom
Pane kolego,
neobtezovalo-li by Vas to prilis, mohl byste mi sdelit, odkud mate
ovladac FM-Radia? Mam podobnou kartu (Plug and Pray, isapnp), zvuk se mi
podarilo rozchodit castecne
(v tom smyslu, ze cat file.au > /dev/audio, cat file.wav > /dev/dsp
zvuci
asi 2 s a pak onemi). Pro radio jsem zkousel jakysi dle vseho
nokompatibilni ovladac, nedelo se nic. Da se zjistit nejak jednoduse zda
tato karta v karte
zije?
--
                                               Pavel HONZATKO

   Institute of Radio Engineering and Electronics
      Academy of Sciences of the Czech Republic
Chaberska 57, 182 51 PRAHA 8 - Kobylisy, Czech Republic
FAX: +420 2 688 02 22             TEL: +420 2 688 18 04