ztracene adresare

Jan Redl jan.redl na medicon.cz
Středa Říjen 8 09:58:25 CEST 1997

Me se jednou povedlo spatne rozdelit disk tak, ze se mi prekryval konec
dosovske a zacatek linuxove partisny. (Ani nevim jak se mi to povedlo)
Dokud jsem nic nezapsal na konec te dosove tak bylo vse v poradku po
zapsani sla linuxova data neobnovitelne do pryc.
Zkuste si tedy zkontrolovat rozdeleni disku.

                                      Jan Redl
e-mail jan.redl na medicon.cz
tel: 02/61362457