Navrhy pro projekt Linux pro ceskeho uzivatele

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Středa Říjen 8 09:04:38 CEST 1997

On Tue, 7 Oct 1997, Zdenek Pytela wrote:

> 	V ramci projektu Linux pro filozofickeho uzivatele vytvorili
> v minulych letech zamestnanci LVT FF MU ceske fortunes. Neni jich ani
> stovka, ale muzeme je nabidnout sirsi verejnosti, vetsi cast je z Uzasne
> zemeplochy T. Pratchetta. Nez budou verejne distribuovany, byl bych rad,
> kdyby nekdo dokazal potvrdit, ze je mozno kratke uryvky (presne citaty)
> z knihy uvadet bez souhlasu autora/nakladatele/nevim koho, podobne jako se
> to dela u vedeckych praci, tedy jak je to obecne, a jak v pripade, ze je
> v knize vyslovne uvedeno

Ja mam zase slovenske fortunes (vzniklo pravdepodobne na fei.tuke.sk). Su
tam rozne citaty, vtipy, myslienky z murphologie. Pokial by neprekazala
"jazykova bariera" mohla by po spojeni s tymi od p. Pytela vzniknut celkom
pekna zbierka.

					jano <derfinak na hron.fei.tuke.sk>

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones