ztracene adresare

Jan Fego J.Fego na icl.cz
Středa Říjen 8 11:32:39 CEST 1997

vyhnalek wrote:

> Dobry den,
>         nesetkal jste se nekdo s tim, ze Vam zniceho nic zmizi cely strom
> adresaru. Stalo se mi to jiz nekolikrat. Vzdy se mi to stalo na disku,
> ktery neni namontovan jako root.
> Na disku je od te doby adresar lost+found.
Adresar lost+found se vytvari automaticky pri vytvareni filesystemu ext2
na disku - je to priprava pro pripadne pozdejsi opravy - zapisuji se do
nej nalezene fragmenty souboru. Stejne jako u Linuxu to funguje i ve
spouste ostatnich filesystemu ostatnich Unixu.

> Sarah Linux 1.0
>
> Prosim poradte.
> Daji se ty data nejak obnovit?
> Nebo alespon jak tomu predejit.

Taky bych se priklanel k nazoru, ze by se vam mohly prekryvat partitions
(DOS, swap). Fyzicka chyba na disku v dnesni dobe je temer vyloucena.
				Honza