Inicializacia RS 232

Jan Ciger ciger na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Středa Říjen 8 14:15:45 CEST 1997

Peter Rybar <rybar2 na kepler.fmph.uniba.sk> wrote:
> Caute vsetci linuxaci
> Mam zariadenie, ktore cez COM2 posiela udaje, ktore citam (povedzme cez
> cat /dev/ttyS1). Vsetko funguje, problem je len v tom, ze COM2 treba najprv
> inicializovat. Zatial to robim takto:
> gpm -k
> gpm -m /dev/ttyS1
> gpm -k
> gpm -m /dev/mouse
> stty .....  < /dev/ttyS1

> Viem ze je to hlupe ale nepodarilo sa mi prist na sposob ako to robit
> jednoduchsie, hlavne aby som nemusel na to pouzivat gpm...
> Vdaka.

Je to jednoduche (ale som tiez maturoval !) :

stty prepinace < /dev/ttyS1

Treba si vsimnut, ze sa netypicky presmerovava vstup a nie vystup !
Je to preto, lebo stty pracuje s standardnym vstupom.

Mna ale zaujima ina vec. Ako sa toto iste urobi z cecka pomocou ioctl()
volani ?

--
                           |/

   Student of the Computer Science
        Jan.Ciger na st.fmph.uniba.sk
              PGP key :
finger ciger na redbull.dcs.fmph.uniba.sk