[INVEX-GNU] Jednaci material na tema LINUX-CZ

Jan Prikryl prikryl na cg.tuwien.ac.at
Středa Říjen 8 17:59:43 CEST 1997

> Date: Wed, 8 Oct 1997 17:45:31 +0200 (MEST)
> From: Milan Zamazal <pdm na blackbird.ics.muni.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: Re: [INVEX-GNU] Jednaci material na tema LINUX-CZ

> Protoze se tu objevilo nekolik ruznych navrhu a nametu plus
> komentare k nim, chtelo by to sestavit presny a utrideny seznam
> bodu, podle ktereho bychom mohli postupovat na invexove schuzce.
> Udelal by to prosim nekdo?  Pokud se nikdo neprihlasi, udelam to
> sam, jde mi jen o to, aby se to zbytecne nedelalo dva(ci vice)krat.

Dobra idea, dumal jsem o tom, ze v utery vecer shrnu to, co se tu
probralo, parkrat to namnozim (nevim, kolik bude lidi) a privezu do
Brna. Pokud by se nekdo nabidl jako obet (popravde receno, 15.10.
posilam pryc jeden clanek a kus knihy, takze mam celkem rusno), muzu
to minimalne vytisknout a privezt.

Pokud se nikdo za obet nenabidne a pokud mi Milan Zamazal dokaze, ze
ma jeste vic prace, nez ja [ blby vtip, ja vim ], udelam to oboje ...

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria