X Window a programovani

Jaromir Koutek miri na atrey.kolej.mff.cuni.cz
Středa Říjen 8 19:56:42 CEST 1997

Snek writes:
 > Jak se spusti v XFree86 aplikace na cely display ???
 > Quake to umi, ale ja ne.
Melo by to umet DGA rozsireni, ktery je bohuzel, ehm, nezdokumentovane
(stejne jako MIT SHM) a musi bezet pod rootem.
Pouziti DGA je myslim ve zdrojacich Maelstromu, ja ve sve hre (mala reklama:
http://www.ms.mff.cuni.cz/~jkou5237/worms.html) pouzivam Xlib a MIT
SHM, je to docela rychly (zalezi na velikosti okna atd.).
Navic, pod svgalib nejdou pouzivat X fonty (no,
jdou, ale bylo by to slozitejsi) a nepodporuje pro mou kartu 1024x768/16bpp.
Nova hra od Crack Dot by mela podporovat ggilib (resp. most ggilib pro
X a svgalib).