SupraExpress 336i PnP

Miroslav Dvorak Miroslav.Dvorak.hgf na vsb.cz
Středa Říjen 8 22:44:23 CEST 1997

Zdravim,
nema nekdo z vas zkusenosti se %subj%, bohuzel se mi nedari rozchodit ho
pod linuxem. Pod dosem a Woknousama funguje bezpoblemu, zkousel jsem ho i
na jiny masine a tam bez problemu fungoval. V linuxu mam nasledujici
problem: pokud resetuji modem klasickym konfiguracnim prikazem napsanym v
manulau modem se da na linku a odpovida na volani, pokud ho resetuji
pouze prikazem AT, tak se vse rozbehne bez problemu, nakonektuji se
minicomem kamkoliv, ale je tu problem: vse co z modemu prichazi prichazi
asi po desetiznakovych sekvencich, mezi kterymi je priblizne 20s  pauza.

Pokud by nekdo z vas vedel co s tim, popripade nekdo pouziva %subj%,
zkuste mi pomoci s konfiguraci

diky m.dvorak

http://www.vsb.cz/~p96221
+----------------------------------+             /~~~\
| Miroslav Dvorak - p96221 na vsb.cz  |             |___|
| Fibichova 10      CB RADIO:      |             |   |
| Znojmo            Mirek 1 Znojmo |             |   |
| 669 02            DTMF: 2991     |        /~~~\|   |/~~~\/~~~\
I like it!    What?     I don't know!     | |    |   |    |    |
Mam to rad!    Co?         Nevim!          \|____|___|____|____|
Zeme je placata, deti nosi cap a Winshit 95 jsou stabilni system
Miroslav Dvorak, Kolej VSB-TU, Studentska 1770, Ostrava - Poruba, 70032
tel: 00420-69-699 6357