Invexove setkani: Ceska distribuce

Nathan L. Cutler livingston na pha.pvtnet.cz
Čtvrtek Říjen 9 06:39:53 CEST 1997

On Wed, Oct 08, 1997 at 06:10:20PM +0200, Milan Zamazal wrote:
> Zatim jsem jedinym clovekem z ceskych zemi, ktery se na Debianu vubec nejakym
> zpusobem podili a mam na to jen velmi malo casu.  Chtel bych se timto zeptat,
> jestli existuje nekdo, kdo by byl ochoten se na tom take podilet, tj. je-li
> realne zacit se touto zalezitosti seriozne zabyvat.  (Otazka je ciste
> nezavazna, nemam totiz vubec zadnou predstavu, jaka je v tomto smeru situace.)

Pouzivam Debian (bohuzel zatim jen 1.2) a byl bych ochoten nejake .deb
soubory vyrabet. Ale take nezarucuju, v jakem casovem horizontu.

--
Nathan L. Cutler              (int'l ++420 instead    tel.:   0311-671160
Livingston, s.r.o.             of leading zero)       fax:    0311-671159