vylepseni shutdownu?

Ondrej Bezucha xbezuch na pluto.spsselib.hiedu.cz
Čtvrtek Říjen 9 10:42:00 CEST 1997

> potreboval bych rozchodit takovou vec: chci, aby mi na prikaz Linux
> shut-down nul a nasledne zastavil disky... aby pak stacilo prijit a
> vypnout [tzn po zastaveni disku aby se to bloklo]
> Je to v Linuxu mozne?

jestli jsem dobre porozumel otazce, tak je mozne neco udelat pomoci prikazu
shutdown -h
tim se po ukonceni shutdownove system zastavi...

	  *                  Ondra Bezucha                      *
	  *							*
	  * E-Mail: xbezuch na pluto.spsselib.hiedu.cz  (Linux)	*
	  *	    ondrej.bezucha na spsselib.hiedu.cz (NetWare)	*