RedHat 4.9

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Čtvrtek Říjen 9 14:47:21 CEST 1997

Jaromir Koutek wrote:

> ftp://sunsite.ms.mff.cuni.cz/OS/Linux/Dist/Redhat/mustang/
> No, to je pravda, posilali to jen do redhat-announce.
>
> Jinak uz jsem to vcera nainstaloval, zmeny proti instalaci 4.2 jsem
> zaznamenal jenom 3:
> 1. pokud mate PCI sitovou kartu, tak si to dokaze zjistit a nabidne ji
> 2. je tam jiny fdisk
> 3. glibc 2.0

No ja se dival, ze Apache je tam ve verzi 1.1.3, Samba myslim taky neni
o.k. 9 ted si nejsem jist ) a pak me to prestalo bavit :)

> (Mozna jeste, ze se nemusi vytvaret novy /.)
> Zadny ukladani toho, co se ma nainstalovat (jak chtel Leos Bitto), tam

No ono mozna nejde tak ani o to, aby se "to" nejak ulozilo, ale
aby se udelal konfigurak, ktery napriklad popisuje instalaci
tj. ma predstava je takova, ze pustim instalaci
a ono se me to nepta, ale taha si to z toho konfig. souboru.
Napr. pripoji se to na ftp.xxxxxxx.com, viz, ze pocitac ma IP
xx.yy.zz.dd
, atd. tj. to umozni instalovat jednoduse na vic pocitacu podle predem
pripravenych skriptu resp. konf. souboru. mel jsem z te anonce pocit, ze
to je ono (?)

--

S pozdravem
   Petr Snajdr