prava na spusteni dial-up

Dzon dzon na writeme.com
Čtvrtek Říjen 9 18:06:34 CEST 1997

Ahoj znovu :)
Predne diky za ten shutdown -h a sorry za hloupy dotaz, ale mrknout do
shutdown me fakt nenapadlo :-(

Dalsi problem [netradicne ;-)]:
Chci nekolika uzivatelum dat pravo na nahozeni a shozeni dial-up linky
[pppd], ale zaroven jim nechci dat roota. Predstavuju si to jako novou
skupinu ppp, ale zatim jsem nedosel na to HOW-TO :-(
Kdyz pustim pppd jako normalni uzivatel, tak se proste nic nestane, zadne
hlasky o nepovolenem pristupu, nic... takze nevim kam se vrhnout.
Zkousel jsem ping-pong se skupinama, nastaveni prav k ttyS1, ale nepovedlo
se mi nahodit linku jinak nez z roota :-(
diald pouzit nechci, chci ja [a par useru] mit pod palcem jestli je linka
nahozena nebo ne.
Kam se mam mrknout na nastaveni prav? %-(
Co se souborama co maj jako skupinu 'daemon'? %-((
Existuje neco jako pppd.allow? :-) to chci asi moc
Pokud je to na vas prilis trivialni a staci se mrknout tam a tam, prosim o
nasmerovani...
Dik moc, nechci dat roota cloveku co vidi Linux prvne :-(
[ja ho vidim aspon podruhy taxi vyskakuju :)]

                                                 -Dzon
                                            dzon na writeme.com
                                    http://www.4vision.cz/osoby/~dzon