Pomoc pri konfiguraci ppp

Jan "Yenya" Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pátek Říjen 10 09:18:09 CEST 1997

m.dvorak napsal:
> [...]

brandis na savba.sk (Jaroslav Brandis) napsal:
: pppd connect 'chat -v "" atdp123456 CONNECT "" nejaky prihlasovaci skript' \
:       /dev/modem 38400 crtscts modem defaultroute
: tail -f /usr/adm/messages (alebo subor do ktoreho ti zapisuje logy)
:
	Jeste je dobre nemit default route, protoze pppd neprepise
jiz existujici default route. Taky bych doplnil "asyncmap 0 bsdcomp 11".

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //