stale me zlobi Lynx :-(

Dzon dzon na writeme.com
Sobota Říjen 11 13:36:29 CEST 1997

Ahoj,
porad mam stejny problem:
Prestoze jsem nainstalil Lynx znova [zkousel jsem i posledni verzi ale je
to stejny], stale mi 'funguje' pouze na server providera a na domenu
www.cz [zjisteno nahodou]. S nicim jsem v configu nehybal [je to na me moc
velky goulash :-(]
O co jde: kdyz ho pustim treba na seznam [nebo treba na netscape.com,
proste asi kamkoli], zastavi se na HTTP request sent, waiting for
response. Pritom Netscape mi vali krasne. Zkousel jsem
telnet www.seznam.cz 80
GET index.html
a taky to vali.
Muzete mi prosim poradit kam mam naprit svou pozornost, pripadne jak se
dohrabat k rozumnemu vysledku tj rozchozeni Lynxe? Podotykam ze nejsem
zadny guru [a jeste dlouho nebudu] a takove veci jako tcp/ip debug jsou
pro me spanelsko :-(
Mam RH 4.1, lynx 2.6-2, provider Bohemia net

                                                      -Dzon
                                                 dzon na writeme.com
                                        http://www.4vision.cz/osoby/~dzon