Problem X11R6 + cstools0.19

Tibor Pittich future na chelin.chtf.stuba.sk
Pondělí Říjen 13 10:46:54 CEST 1997

Hi
Mam nainstalovany RH Linux 4.2 s Xmi. Nainstaloval som si podporu
narodneho prostredia z baliku cstools, ale ked chcem pisat pismena s
diakritikou (pomocou AltGr+1,2....0) pismena pise tak ako ma, az na
znaky v prvom rade od 2 po 6 nevypise nic. Su to prave znaky ako napr.
"l" s makcenom, "s" s makcenom atd. Nevie mi nahodou niekto poradit v
com moze byt problem?? Instaloval som to uz asi tri krat stale s tym
istym vysledkom.
Este k suborom Xmodmap.* V tychto suboroch je prvy kod klavesy 8, a to
mi nechcel prikaz xmodmap zobrat, vraj bad keycode. Ked som to z tabulky
klaves vymazal, bolo to OK. Je to v poriadku??

Dakujem za odpoved
Future
* Tibor Pittich * Chemicko-technologicka fakulta STU *
* Office        *   Radlinskeho 9,   Bratislava      *
* Email         *    future na chelin.chtf.stuba.sk     *
* Home Page     *  http://www.chtf.stuba.sk/~future  *
* Motto         *  Nikto nie je to, na co vyzera..   *