CS-TOOLS

Tibor Pittich future na chelin.chtf.stuba.sk
Pondělí Říjen 13 09:37:16 CEST 1997

Pospisil Dominik wrote:

> Nainstalovaj jsem si balik CS-TOOLS do linuxu. Ceske fonty funguji, mam
> ovsem problemy s ceskou klavesnici v X. Pokud spustim xmodmap s nejakou
> mapou kl. z CS-TOOLS objevi se chyba na prvnim radku. Na tomto radku
> neni zadana zadna hodnota a kdyz radek smazu, xmodmap projde. Potom ale
> nefunguje horni rada ceskych tlacitek na cislech (v bash, xterm - xterm
> i bash mam nakonfigurovany spravne - asi). Ovsem ceske pismeno pomoci
> carka (hacek) + pismeno napsat lze. Netusi nekdo, kde je problem?
>
> Dekuju,
>         Pospisil Dominik, xpospis2 na fi.muni.cz
Hi
Pri trosicku pozornejsom sledovani je moznost si vsimnut, ze podobnu,
alebo celkom rovnaku otazku som polozil aj ja v piatok. Kedze mam presne
tento isty problem, odporucam sledovat aj odpovede na moju otrazku.
Mozno sa tam najde odpoved.

Future
* Tibor Pittich * Chemicko-technologicka fakulta STU *
* Office        *   Radlinskeho 9,   Bratislava      *
* Email         *    future na chelin.chtf.stuba.sk     *
* Home Page     *  http://www.chtf.stuba.sk/~future  *
* Motto         *  Nikto nie je to, na co vyzera..   *