Pavel Janik, Projekt Linux pro ...

Vladimir Drobny drobny na oetm.elf.stuba.sk
Pondělí Říjen 13 11:48:02 CEST 1997

Nazdar!

Zaregistroval som, ze u Vas v Cechach vznikla
	"Ceska nadace pro podporu free softwaru" a
Vy ste bol povereny koordinaciou prípravnejj fázy
	"Projekt Linux pro ceské uzivatele".
Ak som dobre pochopil zmyslom je co najlepsia narodna podpora v Linux-e
a Unix-e.   Ja uz som si takuto podporu spravil (Slovenku) a ak by ste mali
zaujem tak ju mozem rozsirit aj o Cesku. K tomu by bola samozrejme potrebna
Vasa spolupraca. Ak teda mate zaujem, poslite mi mail. Informacie o mojom
baliku najdete na adrese "http://oetm.elf.stuba.sk/xkeyb"
Balik ma asi 3.5MB, takze ak budu problemy dajte mi vediet a
ja ho rozdelim na viac casti.

P.S.: Balik sa da stiahnut (neviem ako sa po cesky povie download),
      ale zatial ho nie je mozne sirit (este ho upravujem) !!!

                 s pozdravom, Ing. Vladimir Drobny
                              drobny na oetm.elf.stuba.sk