Jak se rozlisi jednotlive maily v mailboxu?

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Říjen 13 12:50:47 CEST 1997

AhoJ!

> Ano, je to podle "From " na zacatku radku. Kdyby neco takoveho bylo
> uprostred mailu, da se pred to >. Takze tam bude ">From ". Schvalne to
> tady napisu a kouknete se:

Ne, neni (aspon myslim). Odsazovani 'From' se dela jen kvuli
kompatibilite s uucp... Do hlavicky mailu se pridava content-length a
z toho uz to je videt...

								Pavel
>From me ;-)

This is my little buggy signature...				Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+